Pepprat med bössan.

hagelweather

Tjena!...
Dagens outfit bestod av en stetsonhatt och en hagelbössa.
Har skjutit på lite olika grejjor, Till exempel en microvågsugn, en tv och några stulna valaffischer med fula gubbar och kärringar på.
Så nu har jag ingen ammo kvar...

Men jag har en pilbåge på ingång också , Bågskytte är mer ekonomiskt försvarbart då det går att återanvända amunitionen..

Hoppas att jag får tag på en präktig fjäderskrud att ikläda mig i till premiärskjutandet... efter leveransen är det bara att vänta på vindstilla väder Jag inbillar mig nämnligen att det skall vara vindstilla första gången man ger sig på bågskytte.


fjong/ Palle Surkel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0