Uppskjutning av vrakflytt.



Då var det söndag,, nu har jag druckit kokkaffe och ätit polarbröd i över en timma i mitt försök att skjuta upp startandet av min gamla husbil
som är lika stor och i samma skick som skeppet på bilden här ovan,
Den har inte varit igång på flera månader.

Grannarna klagar på att den står ivägen,
Och nu har dom ringt hyresvärden som i sin tur har skickat sms till min tjej
om att vi "må flytta bobilen daah"
(ja han é norsk).

Fan att alla kortklippta surkärringar alltid ska mig som irritationsobjekt vart jag än flyttar.
Och dom vågar aldrig prata med mig om det är nått de stör sig på,
De bara stirrar med sina små rödsprängda äckliga ögon
som de strålskadat med "Lets dance" och "Så ska det låta"
så att de måste bära fula glasögon över sina lika fula plyten.


BLÖDSINN WAHNSINN!/ Palle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0