Upptäckte att jag kan åka snowboard.

.
Tjena!
Hittade en gammal snowboard i mitt förråd, Jättegammal snowboard alltså typ en sådan på bilden,
Tänkte att nu jävlarns ska det åkas, Så jag drog till stadium i Karlstad och köpte ett par snowboarddojjor i storlek 45 för 899 spänn, Warp hette dom.
det var de billigaste dom hadde.
Sedan drog jag till slalombacken i Åmål för att testa prylarna,
Senast jag stod på en snowboard var 1992 och jag minns att jag var skitkass men trots detta bestämde jag mig idag för att transportera mig uppför dalslands fetaste slalombacke klädd i Arméns snökamoflaugeuniform vinglandes på min antika snöbräda av märket Nitro.

Edsleskogs skidbacke såg gigantisk och apbrant ut nerifrån parkeringen där jag parkerat min Gråa Opel Rekord, Dessutom var den utrustad med en sådan där förädisk jävla ankarlift.
Jag var tvungen att fråga liftmaskinisten hur man går till väga för att fara i dödsliften, Fick en ganska bra förklaring, Trots det så lyckade jag på något vis sätta sving på första ankaret som jag försökte fånga så att det for iväg och träffade två skidåkande snorungar i bakhuvudet,
Men de verkar inte ha blivit så särskilt skadade,
Nästa ankare lyckades jag  bemästra,,,Tre meter kom jag innan jag faceplantade i snön,

Men därefter gick allt som smort och det visade sig att jag var fetgrymm på att åka snowboard , Men det är det ju inget roligt att berrätta om och nu måste jag sluta för min son skriker sönder öronen på mig just nu,, han är nog trött..

Häjjdå bloggen!

Kommentarer
Postat av: Ylpåsen

Haha 1992..du är en oldie..

2011-01-07 @ 13:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0