Super economic bilstereo.

Jag har byggt ihop en bilstereo av nya komponenter för summan 600kr inklusive allt och den låter ok.
Det är en Denver spelare utan cd men med usb,aux och mmc som kostade 400kr på ullared, (Cd känns ju jävligt mycket nittotal och vi lever faktiskt på 10talet nu) kombinerat med de billigaste högtalarna jag kunde hitta= Radiomobil från netonnet för 99kr paret.

Högtalarna byggde jag in i krukor som jag invändigt klätt med frotte och på det viset skapat kompakta högtalarlådor och jag tror att det är i den konstruktionen jag vinner ljudkvalitet gentemot att skruva in högtalarna i sidan på en skramlig plåtdörr.

Yes det låter bra och det behövs då jag ska korsa kontinenten i vinter.



Kommentarer
Postat av: JENLÅM

varför har du inte skrivit om din nya skateboaard å den nya BUSS-RINGARNA?!?!?!??!

2011-11-03 @ 14:30:28
URL: http://vulpes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0